Programator na seriove (SPI a I2C) pameti?

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Březen 15 21:41:45 CET 2016

Toto je věčná otázka, pořád dokola se opakuje a nemá asi řešení.
Měli jsme asi 2-3 různé levné programátory z číny ve Vaší cenové relaci
a software když nebyl tragický, tak byl ultra tragický. Buď byl problém
to vůbec rozjet, pak to jakž takž fungovalo. Sice to někdy programovalo
nesmysly, ale co byste chtěl, že? Vůbec neřeším logické nedodělky nebo
nepřeložené (do angličtiny) texty atd. A že byste čekal nějaké novější
verze, s novými obvody nebo opravenými chybami to nehrozilo. Jeden
takový jsem rozjížděl tak, že jsem stahoval nějaké cracklé knihovny,
protože s originálními to nejelo vůbec.
Ony ty programátory jsou dost často "klony" s cracklým sw a podle toho
to tak vypadá. Za mě tedy nikdy více, ale třeba se něco změnilo a
kolegové Vám nějaký doporučí.

Martin Hanek