Programator na seriove (SPI a I2C) pameti?

Úterý Březen 15 22:23:26 CET 2016

Myslim, ze se to tak casto nepotrebuje - co si pamatuju, ja to
potreboval jen jednou (prolomeni kodu autoradia v koupene ojetine) a to
jsem si spichnul z MCU za cca 2 hodky. Takze kdyby priste, tak zas
takhle, aspon se clovek trosku procvici v low level programovani ;-)
Taky jsem nic univerzalniho jeste nepotkal.