Programator na seriove (SPI a I2C) pameti?

Ciprian cipisek.cipr na seznam.cz
Úterý Březen 15 21:31:07 CET 2016

Od: Ciprian <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Programator na seriove (SPI a I2C) pameti?

Zpráva:
Existuje programator na SPI, I2C EEPROM a FLash, ktery by byl relativne levny (do 100$)a pripom mel solidni sw podtoru, tedy podporoval velkou sklalu IC a byla zde jakas takas nadeje na delsi sw podporu do budoucna?
Koukal jsem k Elnecu, ale v teto kategorii nic nenabizi a univerzalni programatory jsou krapet drahe.

Potreboval jsem dnes naplnit SPI Flash, nasel ji mezi IC, ktere umi naprogramovat J-Link od Segger, zabil jsem skoro hodinu pridratovavanim SMD pouzdra k J-linku, abych se nasledne dozvedel, Connected device not support this features. Teprve az technicka podpora v Nemecku me vyvedla z bludu, tedy podpory programovani SPI pameti u J-Link PLUS. Tuto "vlastnost" podporuje az verze 9.0 a ja mam 8 a tim padem smulu , pry nemam zoufat a koupit si se slevou verzi 9, asi proto, abych si pristi rok mohl koupit verzi 10 atd.
Nakonec jsem situlaci vyresil rychlym zbastlenim programatoru z 4 odporu a tri diod a naprogramovanim SPI pres paralelni port, ale prolezani internetu a nasledne hledani potrebnych veci mi zabralo pul odpoledne.....

Ciprian

--
This e-mail was sent from a contact form on Info365.cz (http://www.info365.cz)