UV osvitka, aneb kdyz Cinan necekane nesetri:-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Červen 18 22:48:48 CEST 2016

Tenhle výpočet jsem provedl a závěr byl, že pokud je DPS vzdálena
dvojnásobek rozestupu LED, rozdíl mezi osvětlením přesně mezi vs. přesně pod
byl pár %.

Jenže pak mi došlo, že je potřeba udělat ještě kosinovou korekci a to hned
dvakrát. Takže desítky %...
Při vzdálenosti 1:4 je ale zas vše OK.

Tohle je úbytek světla 1 LED v % při posunu po krocích 1/8:
0
1,538
5,88
12,328
20
28,089

Tomu předcházela ještě jednoduchá úvaha, že pokud je rozestup v pásku
poloviční proti plánu, výsledek bude lepší než plánovaný, i bez nějakých
posunů.

Pak jsem vzal staré sklo z tiskárny a pásky na něj začal lepit tak, že mezi
nimi jsou mezery cca na šířku klíče T3. Výsledné uspořádání jsou obdélníky
8,3 x cca 11 mm.

Dám to 50 mm vysoko, takže poměr bude něco přes 1:4.

Teď řeším dilema, zda 12, 24, nebo 230 V.

PH