UV osvitka, aneb kdyz Cinan necekane nesetri:-)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 18 16:31:55 CEST 2016

Tak ještě by to chtělo spočítat nerovnoměrnost osvitu při tom nejsprostším
položení pásků vedle sebe, a to pro posunutý i neposunutý o půl délky.
Myslím, že i při započtení ideální vyzařovací charakteristiky to nevyjde
moc nerovnoměrné. A ona ta charakteristika v praxi asi moc ideální nebude.
Já jsem se s tím kdysi při stavbě osvitky taky takhle babral, ale u
další bych
už se na to asi vykašlal a dal to ve čtvercovém uspořádání.

PL