OT: az podezrela citlivost autoradia Swing

balu balu na k-net.fr
Úterý Červen 14 09:10:07 CEST 2016

u roznych radii je vidiet ako odlisne sa o technologiu staraju. U
niektorych stanic su stale ludia, ktori rozbiehali sukromne vysielanie v
byvalom Ceskoslovensku (prave spominane Funradio bola vobec prva
sukromna stanica po revolucii).

Napriek vyssim investiciam je na kazdom vysielaci vlastny procesor, kde
sa da nastavit aj spominane oneskorenie a stanica nekokta (hlavne pri
jazde autom). U inych je to len 'nejak zlepene' lebo nechcu/nemaju z
coho investovat.

Chjo, to boli casy ked sme pred 20 rokmi rozbiehali RDS :-)