OT: az podezrela citlivost autoradia Swing

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Červen 16 20:56:57 CEST 2016

Nalaď si rádio, které má regionílní reklamy (třeba Beat) a vyzkoušej co
to udělá.
Moje přeskočí na druhou v půlce slova.

Spíš jde o to, že používá pro přepínání druhý tuner, takže tam není to
co očekáváš - výpadek a šum při ladění.