OT: az podezrela citlivost autoradia Swing

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Červen 14 09:03:40 CEST 2016

No, to je mozne ze to neni lahke, ale ako posluchac nemam inu moznost,
ako preladit na ine radio.
Ale este viac ma stve, ked vysielaju v RDS cas posunuty o 6 hodin a 23
minut, teraz myslim ine radio. Takto musim mat vypnute nastavovanie casu
z radia a kazdu chvilu musim dostavovat.

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.