OT: az podezrela citlivost autoradia Swing

balu balu na k-net.fr
Úterý Červen 14 09:00:09 CEST 2016

ano, je to podla rds, vysiela sa id stanice ale aj alternativne frekvencie.

Distribucia signalu na jednotlive vysielace nie je uplne jednoducha vec.
Na niektore sa ide satelitom, na ine mikrovlnnymi linkami, na ine z
inych vysielacov. Podmienky su rozne, medzi zdrojmi sa prepina podla
momentalnej dostupnosti. Kazdy ma samozrejme ine oneskorenie.

Prevadzkovatel sa to snazi osetrit, hlavne v miestach, kde sa prekryva
viacej frekvencii, ale nie vzdy sa to da. Je to celkom zaujimava uloha.
Skusali sa aj experimenty s vysielanim z mnozstva malych vysielacov na
rovnakej frekvencii, to bola este vacsia zabava :-)

b.