FPGA - zachytavani VGA/HDMI obrazu z PC

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Neděle Červen 5 20:26:57 CEST 2016

Dobry den,
predem se omlouvam za asi hloupy dotaz. S FPGA nemam vubec zadne zkusenosti.

Rad bych udelal zarizeni, ktery pripojim do video vystupu (VGA, z HDMI
ani nepocitam) z graficke karty. Jeho vystup pripojim do
Orange/Raspberry Pi jako vstupni video zarizeni, nebo ukladani fotek
do adresare.
Klidne take Ethernet vystup, ale preferoval bych pripojeni jako "webkamera".
Jde mi vlastne o hardwarovy TeamViewer, napr. na nastaveni BIOSu, nebo
instalci OS. Levne KVM.

Nasel jsem podobne zarizeni
https://www.keelog.com/vga-hdmi-dvi-capture/ ktere pomoci FPGA dela z
videovstupu JPG obrazky na flash pamet.

Potreboval bych podporu beznych rozliseni, tedy i 1920x1080. Ale
stacilo by mi kidne 1-5 FPS a cernobile.

Na fpga.cz jsem nasel tip na Altera EP2C5T144
http://fpga.cz/ep2c5t144/ na eBay kolem 400 Kc. Je realne pouzit neco
podobneho, nebo je potreba radove vykonnejsi obvod?

Vlastne shanim zhruba tohle:
http://www.rpg.fi/desaster/blog/2013/04/19/vga-framegrabbing-with-tvp7002/

Pripadne znate nekdo nejake snadne (idealne ne moc drahe) reseni bez FPGA?

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com