Zacatky s LPCxpresso

Neděle Červen 5 15:34:33 CEST 2016

S timhle uz jsem dlouho nedelal ale melo by to fungovat automaticky,
proste spustite z nejakeho menu debug program v ladicim rezimu a mel by
se napalit a spustit (nebo zustat stat na zacatku)
Je to tusim zalozeno na eclipse a to se chova dost divne co se tyce
spravy projektu, IMHO bude neco spatne nastavene...