FPGA - zachytavani VGA/HDMI obrazu z PC

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Červen 5 20:58:08 CEST 2016

No než grebovat analog převodníkama, tak mi přijde jednoduší HDMI,
asi před 11lety jsem greboval z DVI (matne vzpominam nejaky svab od TI neco

TFP401 nebo tak )je na to svab, z ktereho padaji data,

v dnesni dobe predpokladam, ze FPGA ktere umi lvds nebo kdo vi co to dneska

pri tech frekvenci je, tak by to k tomu melo jit v podstate pridratovat a
jen

syslit data, ale bude k tomu potreba  urcite nejaka slusne rychla pamet atd.

Nemyslim jsi ze to bude levnejsi  nez dnesni herni video grabbery co
pouzivaji

 hraci aby online streamovali  jak hrajou, pripadne kdyz nekdo kopiruje neco

primo z vystupu.....

Ale pokud si chcete hrat tak je to urcite zajimave a lecos se da na tom

naucit.

Zdenek Aster