OT Centrifuga - hotovo

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 11:49:32 CEST 2016

Ve složitějších případech to tak dělám. Obvykle je pak celý odečítaný union
posunut na -0,001. Ale tady to nebylo potřeba. Potřeba to je, pokud je
objekt složitější a při náhledu pak není vidět dovnitř, nebo pokud vzniká
varování, že objekt není "manifold" (většinou to ale nepomůže chyba bývá
jiná).

Zde nic chybu nehlásí a slicer pracoval správně, takže mě to netrápí.

Trápí mě úplně jiné věci:
1. Čím namazat ložiska? Stačí starý olej na šicí stroje?
2. Mohl by mi někdo doporučit nějaký levný frekvenční měnič pro jednofázový
motor 220V/40W/0,41A?
Hlavním cílem je rozběh a doběh, ale kdyby se tím daly ještě zvýšit otáčky,
třeba na dvojnásobek, tak bych to zkusil:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Milan B.

On 6/2/2016 7:06 AM, Petr Simek wrote:

> Nemate problem s tim ze tam zbyva po rezani nulova vrstva ? Ja ty rezaci
> objekty posouvam o -0.1 aby to vypadalo ciste (viz priloha).

To je spravny postup. Dotykajuce sa hrany, body a a plochy (plochy
menej) su velmi citliva oblast pri vypoctoch 2D a 3D geometrii a mozu
viest k chybnym vypoctom alebo chybam typu "invalid manifold".

OpenSCAD vyuziva rozne kniznice s roznym stupnom odolnosti voci tymto
problemom, nehovoriac o presnosti float vypoctov. Preto "preview" vyzera
inac ako "render".

Je bezpecnejsie dotykajucim sa plocham, hranam a bodom vyhnut a
nespoliehat sa na to, ze to pouzite kniznice za kazdych okolnosti zvladnu.