OT Centrifuga - hotovo

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Červen 2 10:19:22 CEST 2016

On 6/2/2016 7:06 AM, Petr Simek wrote:

> Nemate problem s tim ze tam zbyva po rezani nulova vrstva ? Ja ty rezaci
> objekty posouvam o -0.1 aby to vypadalo ciste (viz priloha).

To je spravny postup. Dotykajuce sa hrany, body a a plochy (plochy
menej) su velmi citliva oblast pri vypoctoch 2D a 3D geometrii a mozu
viest k chybnym vypoctom alebo chybam typu "invalid manifold".

OpenSCAD vyuziva rozne kniznice s roznym stupnom odolnosti voci tymto
problemom, nehovoriac o presnosti float vypoctov. Preto "preview" vyzera
inac ako "render".

Je bezpecnejsie dotykajucim sa plocham, hranam a bodom vyhnut a
nespoliehat sa na to, ze to pouzite kniznice za kazdych okolnosti zvladnu.

-m-