hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Červenec 31 08:06:00 CEST 2016

Řeším ještě lištu a isolaci trubek s chladivem ve venkovním prostředí.
Mám trubky i s isolací ISOPOLAR, předpokládám že izolace je pěnový PE.
Ten je snad odolný proti UV záření, horší to bude s vlhkostí. Trubky
chci schovat do elektrikářské lišty a spoje utěsnit silikonem. Takže
ochrana proti přímé dešťové vodě, proti vlhkosti a kondenzaci nic.
Potřebuji svislé vedení v délce 3m, stačí zavěšení trubek na prostupu
zdí, nebo je mám nějak speciálně kotvit? Samozřemně v té elektrikářské
liště schované budou.
  V chlaďařských obchodech mají také nějaké lišty, na první pohled se od
elektrikářských liší obloukovými tvarovkami. V případě jen rovného
vedení předpokládám ta elektrikářská lišta postačí? Přípaně poraďte tipy
k realizaci tohoto stoupacího vedení na freon.
Dík Lubor