hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Červenec 29 07:17:02 CEST 2016

Dík za reakci, jde mi jen o režim chlazení. Místo vzduchu chci použít
vodu ze studny, 15°
Nebude hučet větrák, a stoupne chladící faktor, klesne tlak za
kompresorem, invertor sníží otáčky, klesne spotřeba při konstatním
průtoku expanzním ventilem. Vodu ohřátou o pár stupňů použiju pro závlahu.

Teď jde jen o realizaci. Vloni mi kolegové radili třícestným ventilem
přepínat mezi výměníkem-kondenzátorem vzduch nebo voda.
Já ale hledám takové řešení, abych "přestavbu realizoval" bez zásahu do
vnější jednotky, v ní je zatím natlakovaný freon.
Za kodenzátorem by měl být zpětný ventil (jen u jednotek které také
topí) a pak už je kohout na tenké potrubí s kapalným chladivem. A já
chci umístit svůj výměník za tento kohout. Bude to fungovat? Projde
neskondenzovaný freon až sem? předpokládám že ten výměník na vodu musím
vhodně vyspádovat oby se mi nezaplavil kondenzátem, pak by nemohl fungovat.
Lubor