wxWidgets vs. qt

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 17:10:58 CEST 2016

Qt je komplexní systém s velmi dobrou dokumentací. Bylo by dobré
naznačit k čemu to chcete používat. Ve WX je napsán třeba Kicad, takže i
to se dá dost dobře použít, ale mě osobně připadá Qt tak nějak lepší, s
WX nemám zkušenosti. Ovšem definovat to "tak nějak" by zabralo dost
práce. Alespoň z doslechu vím, že Qt lidi dost používají pro
víceplatformní aplikace.

Mrazík