wxWidgets vs. qt

doma na cassonic.eu doma na cassonic.eu
Čtvrtek Červenec 21 16:53:14 CEST 2016

Zdravim,
je tu niekto, kto pouziva(l) oba (aspon jeden) system z vyssie
menovanych? Uz asi tyzden studujem rozne fora a clanky, zaoberajuce sa
porovnavanim vyhod/nevyhod oboch systemov, a este stale nemam favorita.
Zatial ma najviac odradza licencna politika qt, u wx mi zas chyba
podpora sieti, inak asi tazko povedat, co je lepsie. Rad by som pocul aj
nejake dalsie nazory pred tym, nez sa definitivne rozhodnem. Nemienim
detailne studovat oba systemy, resp. skusat ich pouzivat paralelne, na
to nemam dost casu, akonahle padne definitivna volba, tak sa s nou
proste budem musiet naucit zit.

Dalibor