wxWidgets vs. qt

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Červenec 21 18:17:29 CEST 2016

On 21. 7. 2016 16:53, doma na cassonic.eu wrote:

> [...]
> je tu niekto, kto pouziva(l) oba (aspon jeden) system z vyssie
> menovanych? Uz asi tyzden studujem rozne fora a clanky, zaoberajuce sa
> porovnavanim vyhod/nevyhod oboch systemov, a este stale nemam
> favorita. Zatial ma najviac odradza licencna politika qt, u wx mi zas
> chyba podpora sieti, inak asi tazko povedat, co je lepsie. Rad by som
> pocul aj nejake dalsie nazory pred tym, nez sa definitivne rozhodnem.
> Nemienim detailne studovat oba systemy, resp. skusat ich pouzivat
> paralelne, na to nemam dost casu, akonahle padne definitivna volba,
> tak sa s nou proste budem musiet naucit zit.

Pochybujem, ze niekto intenzivne robi pod obomi.

Ked som pred podobnou volbou stal ja, rozhodol som sa pre wx - pretoze
wx vyuzivalo odjakziva nativne prvky operacneho systemu, takze GTK
aplikacia vyzerala ako GTK aplikacia, a windowsovska aplikacia vyzerala
ako windowsovska aplikacia. Qt to uz vyuziva tiez (mam dojem ze od
verzie 5), ale so akej miery som nejako hlbsie neskumal.

Aj wx ma podporu sieti, ide zrejme o to, do akej miery v porovnani s
Qt... (http://docs.wxwidgets.org/3.0/page_class_cat.html#page_class_cat_net)

-m-