Dverni interkom (vratnik) ?

Pondělí Leden 4 00:22:27 CET 2016

Takže na druhé straně to nejde do reproduktoru v místnosti, ale do
sluchátka? To by mělo fungovat perfektně, přece není možné aby se to
tolik dostávalo ze sluchátka do mikrofonu. Není ten telefon náhodou
klasický dvoudrát? U něj je potřeba impedanční přizpůsobení, jinak
neoddělíte směry tam a zpátky a váže se to elektricky. To vaše udělátko
musíte mít udělané můstkově (ve škole nám říkali že tam je protimístná
vazba :-) Možná bych našel jako inspiraci schema od hlasitého telefonu,
který jsem si dělal před 30 lety. Chodilo to po dvoudrátu a celkem
slušně i když byl na druhé straně vojenský polní telefon.
Anděl