RE:Dverni interkom (vratnik) ?

george.zn na centrum.cz george.zn na centrum.cz
Neděle Leden 3 21:01:00 CET 2016

Dekuji za tipy.Uz jsem ze zoufalství zkousel i rychle prepinat mikrofon a reproduktor na strane interkomu (na druhe je obyc.analogovy tel.,max rucka gigaset),ale od urcite hlasitosti se to vzdy rozkmita...Zkousel jsem i nejake planky pro duplexní interkomy,ale ty by musely byt dva proti sobe - s jednim se to pochopitelně taky rozpiskalo.
Proto jsem se chtel zeptat,jestli nekdo neví,jak se toto resi v profi zarizenich.
Interkom bude na ulici v rusnejim prostredi.

--
Jirka