Dverni interkom (vratnik) ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Leden 7 11:39:42 CET 2016

Du pozdě, ale přece - dejte tam nějaký zpožďovací obvod - něco jako PT2389
(jestli si to dobře pamatuju), staší 20-50ms zpozdit mikrofon - ucho to
nepozná a filtr ten nízký kmitočet z mikráku (pokud by se to zavazbilo)
stejně ořízne (je nesmysl to neoříznout i tak).

----- Původní zpráva -----
Od: <george.zn na centrum.cz>

Dekuji za tipy.Uz jsem ze zoufalství zkousel i rychle prepinat mikrofon a
reproduktor na strane interkomu (na druhe je obyc.analogovy tel.,max rucka
gigaset),ale od urcite hlasitosti se to vzdy rozkmita...Zkousel jsem i
nejake planky pro duplexní interkomy,ale ty by musely byt dva proti sobe - s
jednim se to pochopitelně taky rozpiskalo.
Proto jsem se chtel zeptat,jestli nekdo neví,jak se toto resi v profi
zarizenich.
Interkom bude na ulici v rusnejim prostredi.