Telefon Samsung a pripojeni USB pees HUB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 1 15:06:31 CET 2016

Teda to USB je fakt k posmání.

V rámci pokusů jsem připojil telefon k 10-ti portovému HUBu. Nejel.
Pak jsem do toho 10p HUBu připojil napájený 2$ HUB (do jiného
portu, než kde je telefon), a od té chvíle telefon na tom 10p HUBu jede.
Takže tomu "inteligentnímu" 10-portovému HUBu stačí, že je napájený
HUB připojený na kterýkoli jeho port, aby přestal omezovat před-enumerační
proud na všech portech!

Ona obecně ta logika zablokování portu je docela podivná. Takže ten
mobil můžu připojit k PC jen proto, že PC kašle na ta pravidla o omezení
proudu, jinak bych ten mobil vůbec nebyl schopný připojit.
Velmi moudré.

PL