Obnova dat na HDD

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Leden 1 14:43:28 CET 2016

Pěkný nový rok přeji,
dostal jsem od známých k opravě externí 1TB USB 3.5" HDD na kterém se jim
ztratily data (holt USB). Zůstala jen složka "System Volume Information"
přičemž dle správce disku je disk z 70% zaplněn. Jiná data nejsou ale
vidět. Disk jsem vyndal, připojil přímo do PC na SATA, bohužel nemám druhý
disk téže velikosti, tak před pokusy na něm nemohu udělat klon.

Zkoušel jsem neúspěšně ntfsfix a testdisk, photorec dokáže sice data najít,
ale ukládá je bez původních názvů na externí místo (které tak velké nemám k
dispozici). Neexistuje nějaký jiný fígl, jak data obnovit/zviditelnit přímo
na daném disku?
Díky
Karel