Jak vam funguje Farnell

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Únor 23 15:01:21 CET 2016

Původní zpráva ze dne 23.02.2016 od Libor Konečný:

> Bud rad ,ze zbozi prislo v poradku,

Nic nepřišlo a nepřijde, já jsem jim to stornoval :-)

> ja jsem skoncil se SHIPITO, pred Vanoci jsem posilal absolutni
> encodery (zrovna se za rok objevil stejny typ jake mam na
> vstrikolisovych masinach, tak jsem to koupil pro pridad poruchy) no
> a nejaka cvicena opice to nahazela do baliku bez vyplne (nebyl to
> prvni pripad asi to lopaty delaji standardne).

No to je teda síla. Jak někdo může odesílat balíky, když neumí balit?

To se mi jednou stalo u Conrada. Objednal jsem nějaké zboží, přišla
velká bedna, uvnitř byla hozená trochu menší těžká bedna a žárovky.
Taky bez výplně, prostě to naházeli do velké krabice. Jak to asi mohlo
dopadnout? :-) Ale mně to tedy vyměnili, to ano.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz