Jak vam funguje Farnell

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Únor 23 14:35:06 CET 2016


Ahoj Petre
No vidim, ze jsi posedly rychlosti ;-) Klid, at pak netahnes nohu za 
sebou,zdravi mame jen jedno.
Farnell se mi zda posledni dobou pretizeny uz jen pri vyhledavani, naco 
pak rychly internet ?
Objednaval jsem minuly tyden v sobotu 5 polozek a prislo to bez problemu 
v pondeli,  objednaval jsem par polozek stejny den v RS comp a doslu az 
za dva dny stejnym kuryrem UPS. Ale mam u obou ucet.

Bud rad ,ze zbozi prislo v poradku,  ja jsem skoncil se SHIPITO, pred 
Vanoci jsem posilal absolutni encodery (zrovna se za rok objevil stejny 
typ jake mam na vstrikolisovych masinach, tak jsem to koupil pro pridad 
poruchy) no a nejaka cvicena opice to nahazela do baliku bez vyplne 
(nebyl to prvni pripad asi to lopaty delaji standardne). Takze prisly 
kovove hrnce s hromadou strepu uvnitr. DHL me odkazalo na odesilatele. 
Za cca 5 dnu jsem psal odesilateli, presmerovali me na nejaky formular v 
anglictine. Kuriozita vsak byla, ze to prislo pred Vanoci jako speed 
DHL,snad za dva dny, ale do vyplnovani firmularu jsem se odhodlal az v 
novem roce, nafotil jsem, chtel jsem otevrit RMA no a nic, napsali mi, 
ze I am sorry ze na RMA maji jen 21 dnu. Takze encodery za 800EUR si 
mohu vystavit do vitrinky a nebo zavest do sberneho dvora. Emaily na 
vsechny strany nepomohly, je jim to ukradene, takze pozor na ne, je jim 
to suma fuk co znici a jak to zabali a za svou praci neruci. Proste 
typicky cesky pristup ceskeho majitele.
Asi maji hodne zakazniku.

LK



Dne 23.2.2016 5:41, Petr Zahradnik napsal(a):
> Ahoj,
>
> jak vám v poslední době funguje Farnell? Nemyslím web, ale termíny
> dodání. Mně letos už podruhé (ze dvou případů, tedy ve 100%) vytočili,
> protože neodeslali zboží tentýž den.
>
> Slibují odeslání ten samý den při objednávce do 19 hodin jejich času.
> Minule jsem objednal v 17:43 hodin a nic neposlali. Později mi řekli,
> že to bylo proto, že objednávku s platbou kartou musí někdo ručně
> schválit a jaksi tam není do večera. Včera jsem objednal ve 14:34 a
> opět nic neodeslali.
>
> Připadá mi, že si ze zákazníků poslední dobou dělají legraci. Dříve
> měli limit do 16 hodin a posílali opravdu velmi dobře. Jeden čas jsem
> tam objednával velmi často za hodně moc peněz. Úplně pokaždé odeslali
> včas. Ale co předvádějí letos, to je pro mě neuvěřitelné.
>
> Mimochodem, ty jejich divné ceny, to je taky jeden velký bordel. Mají
> ceny v EUR, GBP a CZK. Jak to přepočítávají, to netuším, ale vychází
> mi to pokaždé nějak jinak a podivně. Nechci přejít na platbu převodem,
> protože to podle mě v CZK vychází hůř o 5-6%. Teď platím v GBP kartou.
>
> Jakou máte zkušenost vy?
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> ====================================================================
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
> telefony: 910 256 000, 475 501 627, 475 500 610, mobil: 602 409 601
> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz
> Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz
> ====================================================================
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>



Další informace o konferenci Hw-list