Jak vam funguje Farnell

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Únor 23 14:38:19 CET 2016

Já jsem teďd udělal nepříjemnou zkušenost.  Vybral a zaplatil jsem
zboží, které měli podle webu skladem a
dvě položky mi neposlali, s tím že dodací lhůta bude 12 až 18 týdnů.
Volal jsem na to CZ číslo co mají na CZ webu
a příjemná slečna mi vysvětlila, že ty dvě chybějící položky jsou ve
skladu v Belgii a z tohoto sklalu se na kartu
nakupovat nedá, jen na firemní účet.  Samozřejmě u těchto položek na
webu žádná taková informace není.
Nakonec mi to objednal známý na firmu a ty dvě položky jsem zrušil. Na
vrácení peněz ale ještě pořád čekám.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW