[OT] Dumbphone se zaznamem hovoru & dualsim

Úterý Únor 16 13:49:32 CET 2016

Moje současná nokia X2-02 taky pípá. Ale na to jsem se neptal, jde mi o tu
automatiku záznamu.

Ohledně práva např. zde:

http://www.odposlechtelefonu.cz/pravni-rozbor/

http://jinepravo.blogspot.cz/2009/12/k-pripustnosti-dukazu-audiovizualni.html

Zjednodušeně: pro vlastní potřebu si můžete nahrávat hovory bez omezení,
snad jedině, že by protistrana extra prohlásila, že nechce být nahrávána.
Ale i pak, pokud si ten záznam necháte pro vlastní potřebu, tak vám nikdo
nic neudělá.

Pokud ty záznamy použijete čistě pro sebe jako "debilníček" (to je ten malý
notýsek z tužtičkou, co u sebe vždycky má třeba detektiv Colombo), tj.
abyste si pak zapsali, o čem jste mluvili, kde se sejdete nebo telefonní
číslo, co vám někdo diktoval, není to nic proti ničemu.

Něco jiného by bylo, kdybyste to pak dávali na youtube a navíc tam bylo
poznat, o koho jde.

Pokud o něčem jednáte a upozorníte předem, že si pořizujete záznam, opět to
není nic proti ničemu. Když protistrana řekne, že záznam nechce, tak holt
záznamník vypnete. (Nebo si to nahrajete tajně, ale nesmíte to na nic
použít.)

Ale to jsem tu opravdu rozebírat nechtěl.

P.K.