[OT] Dumbphone se zaznamem hovoru & dualsim

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Úterý Únor 16 14:24:18 CET 2016

On Tue, Feb 16, 2016 at 01:49:32PM +0100, Pavel Kadečka wrote:
> Moje současná nokia X2-02 taky pípá. Ale na to jsem se neptal, jde mi o tu
> automatiku záznamu.
> Ale to jsem tu opravdu rozebírat nechtěl.

Jen jsem nevěděl, jestli jste si toho vědom. Mě by se taky ten záznam
líbil, ale to pípání protistraně mi přijde hodně debilní. Vůbec jsem
nechtěl působit jako právní kverulant :).
Jenom abych v tom měl jasno - Vám nebude vadit to pípání během hovoru?
Nebo myslíte, že existuje dumbphone co pípat nebude?
IMO je to prostě debilní technická překážka.

Já mám taky dumbphone - Nokia 6300 a jsem s tím naprosto spokojen. Šéf
by mi už rád nacpal nějaký smarthone kvůli nějakým kolaborativním
aplikacím a já se zatím bráním.

Jestli bude existovat obyč. tlačítkový telefon co umí záznam a nepípá,
tak bych byl příjemně překvapen. Možná něco čínského?
--
Zito