[OT] Dumbphone se zaznamem hovoru & dualsim

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Úterý Únor 16 13:37:16 CET 2016

On Tue, Feb 16, 2016 at 01:15:55PM +0100, Pavel Kadečka wrote:
> potřeboval bych telefon s automatickým záznamem hovoru. Tj. aby automaticky
> nahrával úplně všechny hovory. A současně aby to byl Dual SIM.
>
> A teď to hlavní - rád bych se vyhnul smartphonu. Mám klasický telefon s
> tlačítky (Nokia X2-02), který záznam hovoru umí, ale musí se to ručně
> zapnout a není to zrovna jedním tlačítkem, takže to v praxi moc nepoužívám,
> bohužel.

Jako nejsem na to odborník, ale tvrdil mi myslím jeden kolega, že "právně
korektní telefon" při záznamu hovoru musí proti straně jednou za čas
pípnout. Liboval si, že na Smartphone existují ty zaznamenávače co to
nedělají. Pokud je to pravda, tak by mohl být Váš požadavek
problematicky splnitelný, protože pochopitelně výrobce tel. si nic
takového nelajzne.
Každopádně teď jsem to zkusil s Nokia 6300 a ta fakt pípá.
Jestli to platí stále netuším.
--
Zito