[OT] Dumbphone se zaznamem hovoru & dualsim

Úterý Únor 16 13:15:55 CET 2016

Přátelé,

potřeboval bych telefon s automatickým záznamem hovoru. Tj. aby automaticky
nahrával úplně všechny hovory. A současně aby to byl Dual SIM.

A teď to hlavní - rád bych se vyhnul smartphonu. Mám klasický telefon s
tlačítky (Nokia X2-02), který záznam hovoru umí, ale musí se to ručně
zapnout a není to zrovna jedním tlačítkem, takže to v praxi moc nepoužívám,
bohužel.

Se smartphonem je to jednoduché, na to se ptát nemusím, je na to aplikace
pro android (a jistě ne jedna a bude existovat i pro iphone nebo windows),
je to vyzkoušené a dobře popsané, dá se najít se kterými telefony to bez
problémů funguje.

Líbila by se mi některá ze současných dumb dual SIM nokií, tj. modely 202,
215, 222..., 515... umí to některá z nich? Tedy nejlépe: máte ji někdo v
kapse?

Díky.

Pavel Kadečka.