[OT] Kolaudace domu vs. fasada (venkovni omitka)

Čtvrtek Únor 11 11:12:18 CET 2016

Přátelé,

je možné dneska zkolaudovat dům, pokud nemá hotovou fasádu? Konkrétně je to
tenhle dům:

http://www.jpeg.cz/images/2016/02/11/c2iLd.jpg

Ten dům si někdy vloni koupila moje exmanželka s jejím přítelem, dělali tam
nějakou rekonstrukci (zřejmě interiéru a vyměnili některá okna, jinak ta
fasáda vypadá stejně jako před rokem). Říkala, že by se tam měli stěhovat
už teď v únoru (resp. ona avízovala, že se budou stěhovat už loni v září,
pak do konce roku a teď říká v únoru), že jen čekají na kolaudaci.

Podle toho, co jsem našel na netu v různých diskuzích, tak to dneska už
nejde, tj. že podle nového stavebního zákona (od 1.1.2007) dům musí být bez
vad a nedodělků.

Díky.

P.K.