[OT] Kolaudace domu vs. fasada (venkovni omitka)

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Čtvrtek Únor 11 13:09:45 CET 2016

Nejde. A neda se to dopsat ani do kolaudacniho rozhodnuti jako zavada. Jedina sance je udelat dilci kolaudaci, a nasledne za
cas to ‘dozkolaudovat’. Opet vymyslt z pera nasich dementnich zakonodarcu…

tm

ps: resim to same..