Re: Připojení venkovní jednotky pro bezdrátový internet

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Prosinec 6 22:02:31 CET 2016

Ad1.
Ano. Pripadne este do zasuvky, kde sa dava zdroj pre prevodnik prepatovku D

Ad2.
Ano. Na optiku sa obycajne koncovky necvakaju, vhodnejsi je nakup hotoveho
kabla, standardny opticky krizeny patchcord s prislusnymi koncovkami, ake
maju prevodniky (LC, SC, TC, ...)
vsetko ako  Multimode/MM/ShortWave/SW = vlnova dlzka 850 nm, alebo
vsetko ako singlemode/SM/LongWave/LW = vlnove dlzky rozne - 1310, 1550 nm a
pod. -> obycajne modre konektory a SWP maju nieco modre - packu na
vyberanie s modrou buzirkou, vnutorny plastovy diel modry a pod. Pozor - SM
mozu byt aj vykonnejsie "na viacej kilometrov". Take nebrat - prilis velky
vykon na snimaci je problem, obycajne su aj drahsie.
Uspesne pouzivam uz asi 6 rokov 7x24h prevodniky Micronet SP373B - 100
Mbit, optika na SC MM konektoroch (vybral som si ich, lebo boli vtedy
skladom ;-))) )

Ad3.
Hore prevodnik ako v bode 2, dolu SFP do switcha, v switchi najlepsie v
VLAN s jednym portom so SFP a jednym inym portom, do ktoreho je pripojene
TP patchcord a WAN routera, dalej sietova klasika

Dodo