Sici stroj Lada

Stanislav Lepeška standa.lepi na tiscali.cz
Neděle Prosinec 4 14:40:05 CET 2016

DD,

znama mi prinesla na opravu sici stroj, Lada luxe, vypada, ze je starsi
nez ja. Pry se ji pri delsim siti stane, ze motor jede na plne otacky i
po uvolneni slapky. Slapka vypada, ze jde jen o odpor a pri plnem stisku
se jen preklene kontakty. Ty jsem ocistil a postrikal Kontaktolem.
Nepovedlo se mi nasimulovat stav spatne funkcnosti. Nezda se mi, ze by
ty kontakty byly schopny se prilepit a udrezet proti pruzine. Ve slapce
je jeste kondenzator typ WK 724, mohl by tuto disfunkci zpusobovat on?

Dekuji za kazdou radu

StandaLepi