Sici stroj Lada

Jan Pesak pesak na pnbrno.cz
Neděle Prosinec 4 14:56:14 CET 2016

Zdravím,
Ano, stává se to. Vyměňte kondenzátor a bude to OK. Případně může být ještě
poškozený kabel, je to tak 50 na 50, u novějších strojů už s uhlíkovou
šlapkou jdu najisto po kondíku.

S pozdravem

Jan Pešák

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Stanislav
Lepeška
Sent: Sunday, December 04, 2016 2:40 PM
To: HW
Subject: Sici stroj Lada

DD,

znama mi prinesla na opravu sici stroj, Lada luxe, vypada, ze je starsi
nez ja. Pry se ji pri delsim siti stane, ze motor jede na plne otacky i
po uvolneni slapky. Slapka vypada, ze jde jen o odpor a pri plnem stisku
se jen preklene kontakty. Ty jsem ocistil a postrikal Kontaktolem.
Nepovedlo se mi nasimulovat stav spatne funkcnosti. Nezda se mi, ze by
ty kontakty byly schopny se prilepit a udrezet proti pruzine. Ve slapce
je jeste kondenzator typ WK 724, mohl by tuto disfunkci zpusobovat on?

Dekuji za kazdou radu

StandaLepi