OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 2 09:24:26 CET 2016

Jenze tohle je jadro pudla.

U tech jak rikate korporatu to funguje tak, ze se ani nemate s kym o
propusteni bavit. Zazil jsem to (nastesti ne na sobe) jak u beznych
zamestnaneckych pozic tak u manazerskych. U tech manazerskych to funguje
treba tak, ze jedete na normalni poradu do centraly, kde vam sekretarka na
recepci oznami, abyste odevzdal notebook, telefon, auto, podepsal odchod a
za 30 minut jedete domu vlakem.

U zamestnaneckych pozic to funguje tak, ze prijde vynos, ze je treba snizit
stavy o 30% (nikdo neresi, ze Vase oddeleni je dlouhodobe pod stav). Proste
dostanete jako vedouci novou kvotu a za tu jste odpovednej - plnenim
mzdovych nakladu. Pak muzete mudrovat koho vyhodite, kdyz vsechny znate,
kazdej penize potrebuje a vsichni vite, ze za pul roku se zjisti, ze je
treba zase misto pridat, protoze se to opravdu stihat neda a zakaznici rvou.

RV