OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 1 23:12:57 CET 2016

Dovolím si do jednoho mailu shrnout 4 nesouhlasné a jednu souhlasnou reakci.

|  Dne 1.12.2016 v 6:51 Martin Moštěk napsal(a):
|
| Dovolím si mírně oponovat, samozřejmě že práce v dobrém kolektivu a na
novém
| projektu (tedy žádné přepisování kódu po někom) je důležitá, ale
peníze jsou prostě
| na prvním místě.

Asi je to tím, že už jsem veterán. Ale už vím, že víc peněz mi štěstí a
spokojenost
nepřinese (aspoň ne na dlouho), ale pocit z dobře vykonané zajímavé
práce ano.

| Dne 1.12.2016 v 8:27 Martin Hanek napsal(a):
|
| Doba, kdy "před bránou stálo plno stejných jako já" je dávno pryč.

Což neznamená, že se nemůže zase brzy vrátit.

| Dne 1.12.2016 v 8:48 Tomas Urbanek napsal(a):
|
| ono, uprime receno, prijit s pozadavkem na zvyseni platu s pohruzkou
odchodu
| od rozdělaného "úkolu s velmi vysokou složitostí” neni nic jineho nez
vydirani

Aniž jsem věděl kdo to napsal, bylo mi hned jasné, že to psal někdo, kdo se
živí sám. A nespletl jsem se. Naprostý souhlas.

| Dne 1.12.2016 v 15:29 gatilo napsal(a):
| Nikoho propoustet nebudem, at si nejvyssi trhne, zamestnanci jsou
dulezitejsi.
| Uz jste neco podobneho zazili ?
| Ja ne. A troufam si odhadovat, ze ani vy asi ne

Já jsem zase nezažil žádné jiné firmy. Ať již to bylo několik mých
vlastních, nebo jiné,
do kterých vidím kvůli úzké spolupráci. Ale je pravdou, že vždy se
jednalo o malé
firmy do 30 lidí. Možná to u korporátu je jinak, ale myslím, že i tam
alespoň v rámci
nějaké menší organizační jednotky (oddělení atd.) nemusí být vztahy
odosobněné
(samozřejmě pokud daný zaměstnanec není konfliktní typ, který si o to
vyloženě říká).

| Dne 1.12.2016 v 15:29 gatilo napsal(a):
|
| Pokud se jako zamestnanec rozhoduji odejit a dostanu dobrou nabidku,
nekde jinde,
| proc bych mel cekat pul roku, nebo rok, na dokonceni projektu. Ta
nabidka nejspis
| taky cekat nebude. A tak, jako firma neresi, co budu delat se svou
hypotekou v pripade
| vyhazovu, ani ja nebudu resit, co budou oni delat s rozdelanym
projektem beze mne.

To navazuje na předchozí  odpověď. Zaměstnanecký vztah je (aspoň podle
mě) něco
víc, než návštěva supermarketu. A tak jako neopouštím manželku kvůli
první jiné pěkné
babě, jako hned neopouštím staré kamarády kvůli jiným novým kámošům, tak
jenom tak
nehodím za hlavu vztah k firmě, se kterou jsem strávil velkou část
života, ale budu se
aspoň snažit minimalizovat její ztráty. Asi ne sebeobětováním-se, ale
určitě bych k tomu
nepřistupoval stylem "nebudu resit, co budou oni delat s rozdelanym
projektem".

PL