OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 1 18:51:49 CET 2016

do prace se chodi kvuli penezum a clovek jest ziv nejen praci ale i osobnim
zivotem a k udrzitelnemu fungovani potrebuje rozumnou pracovni zatez,
rozumne financni ohodnoceni a prostor na oddych a konicky. Spousta
zamestnavatelu uz toto chape, spousta jeste nikoliv. Ti kteri nikoliv a
nedaji si to ani vysvetlit, si nezaslouzi loajalitu. Komu to osobni situace
dovoluje, byl by hloupy kdyby nevyuzil solidnejsi nabidku. Ona to pak totiz
neni loajalita ale lenost, strach nebo blbost.
kdyz jsem pred mnoha lety delal v jedne firme asi mesic kazdy den 15 hodin,
kazde rano slysel ze bych mel vic zabrat, a pak jeste dostal pojeb, kdyz
jsem z celkoveho vycerpani treba zaspal do prace, doslo mi, ze "je neco
spatne". s prescasy jsem byl smireny, spechalo se, ja nebyl tehdy nijak
zkuseny a delal spoustu chyb, ale to pojebavani me teda dostalo. ani me
nenapadlo tam zustat. a vzhledem k tomu, ze jsem drzka prorizla, ktera si
nenecha do nekonecna srat na hlavu (ikdyz snesu hodne), i oni se me pak
radi zbavili :)

ataman