Komunikace s ustrednou OpenScape Business S

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 1 13:44:43 CET 2016

V pohodě o mě vůbec nejde, měl jsem to více zdůraznit, to jen, že jsi
mohl být dřív ušetřen trápení :-)

No to je občas nevýhoda opensource věcí, že jsou různě rozstrkané, kopie

archívu a občas člověk neví co je originál, případně to začne udržovat někdo

jiný a původní archív nežije a tak podobně....

Hlavně, že se to vyřešilo.

Zdeněk Aster