Komunikace s ustrednou OpenScape Business S

soteza soteza na soteza.cz
Čtvrtek Prosinec 1 11:30:12 CET 2016

Omlouvam se(hluboce), uz to nikdy neudelam, ale na uvedene strance ze
ktere jsem to stahoval, byla posledni verze z roku 2008. Jak mam vedet,
ze novejsi opravdu neni kdyz tento program nepouzivam. Nasel jsem to na
sourceforge odkud stahuji bezne.