Komunikace s ustrednou OpenScape Business S

soteza soteza na soteza.cz
Čtvrtek Prosinec 1 14:32:46 CET 2016

no, stejně bych se asi trápil, bo až teprve dnes mi někdo poradil, že na
příkazovém řádku před & patří ^ a ten to jinak nechtěl přijmout(pracoval
jsem i s DOS a dále Win, ale o tom jsem za 25let neslyšel). Ale jsem
chytřejší a zase o něco zavázanější. Taková konference má velký smysl a
jsou zde chytré hlavy. Až na tu moji. Ještě jednou veliký DÍK.

MZ

Dne 1.12.2016 v 13:44 Zdeněk Aster napsal(a):
> V pohodě o mě vůbec nejde, měl jsem to více zdůraznit, to jen, že jsi
> mohl být dřív ušetřen trápení :-)
> No to je občas nevýhoda opensource věcí, že jsou různě rozstrkané, kopie
> archívu a občas člověk neví co je originál, případně to začne udržovat
> někdo
> jiný a původní archív nežije a tak podobně....
>
> Hlavně, že se to vyřešilo.
>
> Zdeněk Aster

/S pozdravem,/

Zapletal Martin

*Kamerové, zabezpečovací, docházkové a přístupové systémy, vývoj
software a hardware, tarifikace a nahrávání telefonních hovorů,
telekomunikační a výpočetní technika.*

*

/Korespondenční adresa/: *Jana Zrzavého 8, Prostějov, 796 04*

/Fakturační adresa/: *Kachlíkova 1, Brno, 635 00*

http: www.soteza.cz <http://www.soteza.cz> , e-mail: soteza na soteza.cz
<mailto://soteza@soteza.cz>

Mobil: +420 604 605 484

VoIP: +420 581 110 822