Re: Arduino - nová verze

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Duben 10 18:06:09 CEST 2016

 10.4.2016, 18:00:34

Kladnej pulz pri vzestupne hrane vygeneruje derivacni clanek (C+R(+D)) a
pokud pozadujete pulz zapornej, tak jeste T+2R jako invertor.
Ale je mozne, ze upravou tohoto souboru:
  ...\arduino105\hardware\arduino\programmers.txt
to pujde i uplne bez bastleni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz