Re: Arduino - nová verze

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 10 17:27:07 CEST 2016

Problém je už od verze 1.6.4. Vyměkl jsem, vytáhl osciloskop a už jsem
na to přišel, ale jednoduché řešení nemám. Verze 1.0.1. udělá reset
tak, že DTR jde z -12V na +12V a pak cca po 5 ms jde zpět na -12V.
Reset procesoru se udělá až po tomto návratu, protože se přes
kondenzátor vygeneruje na RESETu procesoru krátký nulový pulz.
Verze 1.6.8. drží DTR na + 12V po celou dobu nahrávání a zpět na -12V
se to vrátí až po neúspěšném nahrání a pak se reset opravu udělá.  Teď
babo raď jak vygenerovat záporný pulz z přechodu -12V -> +12 V a moc
nebastlit.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW