Re: Arduino - nová verze

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 10 18:35:00 CEST 2016

Tak je to jasné, pokud udělám reset ručně, těsně před nahráváním, tak
to programuje.  Ta HW úprava je samozřejmě jasná, ale mám těch Arduino
UNO několik a nechce se mi to dělat na všech.
co se týče té úpravy souboru, tak to jsem mimo. Tohle je ten, co
nefunguje ( V1.6.5.) :

avrisp.name=AVR ISP
avrisp.communication=serial
avrisp.protocol=stk500v1
avrisp.program.protocol=stk500v1
avrisp.program.tool=avrdude
avrisp.program.extra_params=-P{serial.port}

avrispmkii.name=AVRISP mkII
avrispmkii.communication=usb
avrispmkii.protocol=stk500v2
avrispmkii.program.protocol=stk500v2
avrispmkii.program.tool=avrdude
avrispmkii.program.extra_params=-Pusb

a tohloe je ten co funguje (V1.0.1.) :

avrisp.name=AVR ISP
avrisp.communication=serial
avrisp.protocol=stk500v1

avrispmkii.name=AVRISP mkII
avrispmkii.communication=usb
avrispmkii.protocol=stk500v2

Nevím co znamená toto :
avrisp.program.extra_params=-P{serial.port}
ani proč je u V1.6.5. zvlášť popis programovacího protokolu.

Vzhledem k tomu, že stačí udělat ten reset ručně bych tady problém asi nehledal.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW