Audio zesilovac

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Duben 7 13:33:05 CEST 2016

Ty repracky budou mít v průměru tak 7cm :-) Ale co jsem prave předběžně
koukal na Aliexpress tak některé označují jako loudness (se zavesem) což
považuji za hluboko pásmové (samozřejmě spodní kmitocet dle možností) a
detailnejsi parametry tam neuvadeji jak je zvykem. Asi se budu muset
poohlednout někam jinam kde bude i nrjaky ten parametr. Na druhou stranu co
jsem slyšel hrát takové ty male bluetooth krabičky tam me prekvapily zvukem
i na spodnich kmitoctech vzhledem k vrlikosti nebo alespoň se to tak
tvarilo ze to trochu "duní" resp melo to příjemnější zvuk nez jenom ten
plochý co bych očekává z malého sirokopasmoveho repra. Tak jsem to chtěl
ještě vylepšit tím, ze by tam ty repracky byly dva...