Audio zesilovac

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Duben 7 13:03:52 CEST 2016

Aky reproduktor ma byt "basovy"? Aky ma byt vyskovy? Do akej velkej
ozvucnice to idete dat?
Je vcelku mozne, ze si komplikujete zivot. Dat k nejakemu lepsiemu
10cm sirokopasmovamu repro dalsi vyskac bez vyhybky alebo so zlou
vyhybkou moze byt horsi variant nez nechat ho hrat osamote.
Inak, mixovanie vyriesite spojenim cez dva 1kOhm odpory a hlasitost
mozno bude treba potlacit, zavisi to od citlivosti vysokveho repro, ta
byva u takychto malych systemov zvycajne vacsia nez u basoveho.