laser

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 5 12:52:40 CEST 2016

Na kreslení do fotoresistu stačí míň.
Mám 50mW laser a na malování to bylo fajn.
Pokud byste použil ten Vámi navrhovaný laser 1-2W, tak byste ho stejně měl
pořád stažený na minimum, protože většinou malujete tenké čáry a pak vychází
rychlost posuvu při takto vysokém výkonu moc vysoká. Při ustálené jízdě
se to
dá dodržet, ale při dece/akceleraci v rozích to už nedáte.
Lze snadno spočítat, u fotoresistů je uvedena potřebná energie pro osvícení.
Bývá to tak někde kolem 30-80 mJ/cm2.
A cenový rozdíl mezi laserem 1-2W a 50-100mW je značný.

PL