SMS ve velkých objemech - T-mobile, případně jiné řešení

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Duben 4 14:11:39 CEST 2016

Dobrý den,

nemá někdo možnost dostat z T-mobile limity, které jsou na "neomezených"
tarifech?

Jedná se mi o to, že mám v serveru modem a neomezenou SIM kartu a posílám
přes to SMS. Nejde o spam, ale o SMS zákazníků z řad obcí, případně
informace z eshopu o odeslaných objednávkách, sms z monitoringu sítě atd.

Celkem je to cca 20000 SMS / měsíc. T-mobile se samozřejmě cuká (občas).
Nicméně zatím to jede.

Jde mi o to, kolik mohu poslat SMS za měsíc z jedné SIM (ve smlouvě to není
a na infolince tvrdí, že je to neomezené, obchoďák si neví rady). Případně
jakou rychlostí mohu SMS odesílat. Technicky si nejsem úplně jistý, ale
myslím si, že SMS se posílají servisním kanálem a tam by mohl být problém s
omezením propustnosti pokud to tam sypu moc rychle.

Případně pokud by někdo z konference uměl nabídnout nebo zprostředkovat
řešení, rád toho využiji. Pochopitelně cenově SMS za 0,5 až 1,-Kč nedává
smysl.

Případně prosím kontakt soukromě.

Díky.

S pozdravem Ing. Jan Půhoný