laser

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Úterý Duben 5 12:07:45 CEST 2016

Laser z CD nestaci ani na spolehlive zapaleni sirky. BR jiz ano. Ale neurizne to ani papir. Kolem jednotek w to reze jen horko-tezko velmi tenke a vhodne materialy a to jeste na mnoho pruchodu. Pouzitelny vykon na rezani s rozumnou rychlosti pro mensi veci je od 40-50w.  Overeno experimentalne.

Ted premyslim nad kreslenim foto pcb cnc laserem. S cca 402nm laserem kolem 1-2w by to mohlo byt i dost svizne a presne. Nekde jsem to pred casem videl ubastlene a slo to az do tusim 5-6mil.

Turby